ראש מערך ההסברה: "הצלחנו לנטרל הרבה מוקשים הסברתיים"

    אסתי פלד No Comments on ראש מערך ההסברה: "הצלחנו לנטרל הרבה מוקשים הסברתיים"

    ליאור חייט, ראש מערך ההסברה ב"מהדורה המרכזית: "במבצע הזה הצלחנו לנטרל הרבה מאוד מוקשים הסברתיים. מדובר בהבנה של חשיבות קו ההסברה. זה שהעולם פחות מתעניין זה לא דבר רע עבורנו. זה היה מבצע קצר, יעיל ומדויק שלא התפתח לממדים גדולים"

    20:24
    12.05.24
    אבי מימרן No Comments on הרב רוז'ה על זיהוי החללים: "מעודי לא ראיתי מצבים כל כך קשים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ליאור חייט, ראש מערך ההסברה במשרד ראש הממשלה שוחח הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית, על תפקוד המערך במבצע עלות השחר. "בסופו של דבר המטרה שבגללה יצאנו למבצע הייתה להעביר מסר לג'יהאד האיסלאמי שארגוני טרור לא יקבעו את סדר היום בעוטף עזה ומבחינה מבצעית העברנו את המסר הזה".

    הוא התייחס להודעה על הפסקת האש, שלראשונה יצאה רשמית מטעם ישראל: "הוצאנו הודעה על הפסקת אש. ניהול המגעים היה מול מתווכים כמו מצרים וקטאר. בסופו של דבר חלק מהחוסן הלאומי זה שאזרחי מדינת ישראל ידעו מפי דוברים רשמיים של ישראל מה מצפה להם. אני חושב שזה המסר הנכון, במיוחד לתושבי העוטף שהיו בקו האש הראשון".

    לדבריו: "במבצע הזה הצלחנו לנטרל הרבה מאוד מוקשים הסברתיים בעיקר בגלל עבודה במעגלים קצרים עם דובר צה"ל, משרד החוץ, אנשי השב"כ ודוברות רה"מ. הצלחנו לתחקר מהר את האירועים שבהם היו נפגעים ויצאנו עם המסרים שזה לא אנחנו. ראש הממשלה אפילו הוציא מהקבינט את השר טרופר כדי שיצא לראיונות ויעביר את המסר הזה. מדובר בהבנה של חשיבות קו ההסברה. זה שהעולם פחות מתעניין זה לא דבר רע עבורנו. זה היה מבצע קצר, יעיל ומדויק שלא התפתח לממדים גדולים".



    0 תגובות